Hjem/Kunnskapsbase/
Våre mål for å bidra til å transformere samfunnet med Tipping Point Methodology

Article

Leadership

Våre mål for å bidra til å transformere samfunnet med Tipping Point Methodology

Mia Merethe Skriver Haukås

Mia Merethe Skriver Haukås

Sep, 17 0 min å lese

Yellow backgroundNoise
Linjetegnet hender som peker på ord "Ønsket effekt"

Våre mål

Våre mål er et resultat av ansvaret vi føler for at så mange mennesker som mulig skal oppnå et tryggere og mer utviklende liv på alle arenaer i livet.

Utbredelse av Tipping Point Methodology

Vårt viktigste delmål er at så mange mennesker lærer metodisk oppnåelse av Tipping Point og egendynamikk, at denne type ledelse blir det mest brukte ledelsesverktøyet ved utviklingen av samfunn og næringsliv.

Vårt hovedmål er den forandringen som skjer i samfunnet, når verdibasert psykologisk ledelsen begynner å bli viktigere for hele samfunnet enn profitt orientert ledelse.

Denne forandringen vokser kontinuerlig i styrke fordi den oppstår som en følge av den gjensidige forsterkningen av lønnsomhet og livskvalitet.

Kvalitet som Kritisk Suksessfaktor

For å oppnå at Tipping Point Methodology (TPM) blir oppfattet som et av de viktigste verktøyene ved utviklingen av næringsliv og samfunn, må TPM oppnå en kvalitet som gjør at all markedsføring skjer gjennom tilfredse brukere. Definisjon og oppnåelse av denne kvaliteten er derfor et annet viktig delmål og en kritisk suksessfaktor.