|
|
|
|
|
|
|
|
Text/HTML
|
|
|
|
|
Modul 20: Kommunikasjon med markedet og media
Modulen er under utvikling og vil bli supplert med flere artikler i løpet av 2009
Det du vil oppnå
|
Videoer og artikler
|
Slik gjør du det
|
Du vil redusere betalt markedsføring til å trykke virksomhetens kontaktinformasjon på brevpapir, de ansattes visittkort og virksomhetens eiendeler.
Du vil oppnå at media konkurrerer om å gi den beste fremstillingen av det som skjer i virksomheten du leder.
|
Artikkel:
Mediafanger...Bruk
av media er et skritt i retning et Tipping Point. Sensasjoner i
forbindelse med utviklingen av virksomheten fører til redaksjonell
omtale, som bidrar til sug i markedet. Virksomheten oppnår en
emosjonell merverdi, som får interessen for virksomheten til å vokse
automatisk.
|
I hvilke sammenhenger media engasjerer seg kan du lese i Tipping Point av Malcolm Gladwell
|
Artikkel:
|
|
Artikkel:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|